• Posted by : Admin Rabu, 27 Maret 2019

    Hello, My name is Michael Julius Sutjiono. I have many nicknames, i.e. Michael, Mike, MJ, Julius, Liu, Je. you can choose one of them, hehe.
    I am 21 years old, I was born in Depok, 11 July 1997.

    I would like to talk about my experiences.
    The first one is when I was in the first grade, I've got an assignment from my lecturer
    which was made short video about booth in Indocomtech.
    Indocomtech is a technology exhibition that held in Jakarta Convention Center.
    Like many others exhibition, this one is the most magnificient.



    And then I choose booth game Dota 2, because this was related to my hobby.
    And I also interviewing the orginizer in booth game Dota 2, He already explained a lot about the specification of the game, the strategy, how they were developed. Here is the picture me and the orginizer.



    And I also put the link of the video that I've made : https://www.youtube.com/watch?v=8Yx83A2l_J8


    I'm going to tell you about my second experience, actually this was my fistt time as a cosplayer.
    I still remember the costume and the other stuff that I must prepared, including mask, coat, shirt, tie, long pants, glooves, and black shoes. I'm cosplaying as Anonymous.
    What is Anonymous ? 
    Anonymous is a secret group of International Hacker, that usually DDoS Cyber Attacks.

    The Cosplay Party was the part of Welcoming the fresh man year ceremony in Gunadarma University. Here is the picture of me wearing the Anonymous Costume.



    It was the precious moment in my life, I could see the smiling face in every Juniors student.


    And the last I would like to talk about a time when I attended in the game tournament.
    It was around three months ago, when I was still 7th grade.
    At that time, Me and my group decided to win this tournament.
    Our teamwork was great but we didn't win this tournament.
    Even so we did our best.
    Therefore, at the end of the day I still grateful, because i had a solid group like mine. 
    Here is the picture of my tournament group.





    I think that's enough for my experiences, and Thank You for your attentions.


    Regards, Michael Julius Sutjiono






    { 1 komentar... read them below or add one }

    1. KABAR BAIK!!!

      Nama saya Lady Mia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman agar sangat berhati-hati, karena ada penipuan di mana-mana, mereka akan mengirim dokumen perjanjian palsu kepada Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran di muka, tetapi mereka adalah penipu , karena mereka kemudian akan meminta pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, jadi berhati-hatilah terhadap Perusahaan Pinjaman yang curang itu.

      Perusahaan pinjaman yang nyata dan sah, tidak akan menuntut pembayaran konstan dan mereka tidak akan menunda pemrosesan transfer pinjaman, jadi harap bijak.

      Beberapa bulan yang lalu saya tegang secara finansial dan putus asa, saya telah ditipu oleh beberapa pemberi pinjaman online, saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan menggunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ms. Cynthia, yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp800,000,000 (800 juta) dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa konstan pembayaran atau tekanan dan tingkat bunga hanya 2%.

      Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya terapkan dikirim langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

      Karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik jika dia membantu saya dengan pinjaman, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres atau penipuan

      Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman apa pun, silakan hubungi dia melalui email nyata: cynthiajohnsonloancompany@gmail.com dan atas karunia Allah, ia tidak akan pernah mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda mematuhi perintahnya.

      Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: ladymia383@gmail.com dan Sety yang memperkenalkan dan memberi tahu saya tentang Ibu Cynthia, ini emailnya: arissetymin@gmail.com

      Yang akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran cicilan pinjaman saya yang akan saya kirim langsung ke rekening perusahaan setiap bulan.

      Sepatah kata cukup untuk orang bijak.

      BalasHapus

  • - Copyright © Welcome To My BLOG - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -